Každý chce být výjimečný

Každý z nás si chce čas od času alespoň na chvíli připadat výjimečně. Každý toužíme po tom, aby na nás alespoň jeden člověk na světě myslel a snažil se nám udělat radost. A kdy jindy bychom si více zasloužili takovýto pečující a laskavý přístup než o našich narozeninách. Vždyť to je ten jediný den v roce, kdy se všichni intenzivně zabýváme tím, zda na nás ještě někdo někde myslí, zda nás má někdo rád a zda nám chce někdo udělat radost. A nic nás v ten den v roce nemůže zklamat více, než to, že k nám žádné přání či dárek nedorazí včas či vůbec.

Musí dorazit právě včas

A právě na této úvaze jste vystavěla strategii vaší firmy. Vy totiž se svými klienty pracujete v úzkém kontaktu a data jejich narození jsou vám přirozeně známá. Tak proč to nevyužít pro společný prospěch obou stran. Pečlivě proto sledujete, kdy má který z vašich klientů svůj den a dbáte na to, abyste mu v daný den přímo do jeho rukou nechala doručit malý dárek. A v tomto případě opravdu na velikosti nezáleží. Jde jen o to, že si právě v ten důležitý okamžik vzpomenete a s tím vám pomáhá expresní přeprava zásilek, která nikdy nezklame. A za váš malý dárek získáte věrného zákazníka.